Klachtenprocedure

Klachten afhandeling

Streekomroep voor Midden Groningen

Uw heeft een klacht of opmerking?

Onze redacteuren doen hun uiterste best om zaken correct weer te geven in onze berichtgeving en rekening te houden met de privacy. 

Mocht u van mening zijn dat we ondanks alles toch een fout hebben gemaakt, dan kunt u ons dit laten weten en zullen we binnen zeven werkdagen met een reactie komen en eventueel aanpassingen doorvoeren. Er zal onderzocht worden of de klacht terecht is. Wanneer er een fout is gemaakt, zullen we deze herstellen en dat laten weten. 

Stuur via klacht@middengroningennieuws.nl je opmerking of klacht toe. We reageren hier binnen vijf werkdagen op.  

Hoe werkt onze klachten procedure

Mochten onze lezers, kijkers, luisteraars van mening zijn dat we ondanks alles toch een fout hebben gemaakt, dan kan men ons dit laten weten en zullen we als omroep proberen binnen vijf werkdagen met een reactie komen en eventueel aanpassingen doorvoeren. Er zal onderzocht worden of de klacht terecht is. Wanneer er een fout is gemaakt, zullen we deze herstellen en dat laten weten aan de klager. 

AVG

Met het oog op de AVG-wetgeving bewaren uw de persoonsgegevens alleen zolang de klacht in behandeling is.

Raad voor de Journalistiek

Mochten u het niet eens zijn met onze besluitvorming omtrent uw klacht, dan staat het u vrij om dit voor te leggen aan de raad van de journalistiek.